Pages

Friday, May 1, 2009

woohooo ~

Thank you my friends ~ I'll try my best to be a optimistic person. AND try my best to tell my BEST FRIENDS what im thinking. EVERYTHING WILL BE FINE SOON. no worries ;D okay ? *wink*

huier,
谢谢你的关心和安慰~
> 有时,真的很难相信自己身边的朋友。即使是很好很好的朋友,他都有可能出卖你。被出卖过后,自己就自然而然的不敢跟朋友说自己的心事。=(
〉我很想温习,可是进不到脑啊。真得很辛苦,就觉得自己很没用。
〉嗯 , 是的. 谢谢你的关心啊。很感动一下。我还是嘻嘻哈哈的我~嘻嘻~最好是你啦~

ken ken ,
是的,人是没有完美的,我明白。谢谢你~很感动哦。我会尽量不要在乎别人的对我的看法。我会努力的!

欣芸,进杰,
我没事,我只是很想找一个可以让我发泄的人。谢谢你们的关心~

jiesi ,
okayy , i want to thanks you although u never an wei me XD haha. i want to thank you because u make me happy always. although yr joke is not that funny. and the way u talk is making me laugh XD SO , THANK YOU !

fei zi ,
ahhemm , yr turn. THANK YOU . thank you for making me happy. although i dunno what u said to me. XD . paisehh ~ THANK YOU !

QIAO EN ,
谢谢啦。因为你会常常问我发生什么事情。可是我一次一次的没有告诉你。对不起。我不告诉你并不代表你不是我的好朋友,而是我不知道怎样告诉你。我会尝试的跟你说的~ 就如惠儿说,“当你选择不说时..已经伤了他们的心..好朋友是会很想帮你分担一切的..” 我很会做人的~ XD 嘻嘻






***
WHAT I NEED AND WHAT I WANT .
i want to buy my what i needs 1st , so , Im searching for a wallet , beg , bottle XD . hope i can get it 2molo. because im going midvalley with my sister =) yeah ~
i WANT a nike jacket . booo ~ i really out of $$ . so i want buy it ASAP ! haiz. btw , I WILL GET IT SOON ! i will try to beg my dad to buy it for me. wakakaka ~

that's all for today ~ *wink*

No comments: